Har du købt et møbel hos os som ikke lever op til dine forventninger, eller ønsker du at anmelde en transportskade ?
Alle reklamationssager bliver betragtet med høj prioritet og vi behandler dem i førstkommende rækkefølge. Det hænder dog at vi i nogle tilfælde skal kontakte vores producent, hvilket i sagens natur forlænger vores svartid til dig. For dette beder vi dig om forståelse.
Hvad gør vi for dig ?
| - Vi analyserer din reklamationssag samt vedlagte billeder minutiøst.
 - Vi fortæller om du kan afhjælpe problemet selv, samt hvad du kan gøre
 - Vi underretter dig såfremt der mangler vigtig info ved din reklamation
 - I tilfælde at tvivlsspørgsmål, vil vi kontakte vores producent
 - Vi gør alt hvad vi kan for at afhjælpe din reklamation ad-hoc. Hvis dette ikke er muligt (f.eks. hvis vi ikke har en bestemt reservedel på lager), vil vi sørge for at behandle din reklamationssag i prioriteret rækkefølge.
  
|
Hvordan kan du hjælpe os?
Hvis du vil hjælpe os til at behandle din sag, se venligst nedenstående liste over ting som kan hjælpe os til hurtigere behandling af din sag:
| - Ordrenummer, eller e-mail adresse som ordren er bestilt under
- Præcis beskrivelse af problemet
- Billeder af pakkelabels, pakker som din ordre blev leveret i
- I tilfælde af beskadigelse: Billeder bør vise de beskadigede elementer tæt på, samt i tilfælde af større møbler /sofaer - husk også et billede af hele møblet.
- Billede af samlevejledningen, med kryds / indkresning af de berørte elementer.
|
En veldokumenteret reklamation vil hjælpe os til at svare dig meget hurtigere.
Skriv en e-mail til reklamation@moderno.dk
Vi takker mange gange for din hjælp